Ton en Peter over WeesVeilig

Ton over WeesVeilig

Hoe zou jij WeesVeilig omschrijven?

Ik zou WeesVeilig in één woord omschrijven als vernieuwend. We willen met WeesVeilig de klant toegang verschaffen tot de nieuwste vormen van beveiliging.

Wat kan WeesVeilig voor de klant betekenen?

Met een systeem van WeesVeilig willen we de klant een veilig gevoel geven. We leveren de klant geen systemen die inbraak tegengaan, maar meer een soort preventie. In de vorm van een alarmering op het moment dat het echt fout gaat.

Om dit veilige gevoel over te brengen naar de klant moet de klant hiervan bewust worden. De klant moet zich bewust worden van het mogelijke risico van een inbraak en de maatregelen die ze kunnen nemen te preventie daarvan. Wanneer de klant zich hier bewust van is moet vastgesteld worden wat de kosten zijn van de maatregelen en wat de klant daarvoor over heeft.

Welke drive moeten de medewerkers binnen het bedrijf hebben?

De drive van de medewerkers van WeesVeilig moet klantgerichtheid zijn. We hebben ons systeem dan ook zo ingericht dat iedereen eigenlijk elke vraag kan beantwoorden. Ik wil geen lange voice respons systeem met keuzes. De klant moet iemand aan de lijn krijgen en iedereen die hij of zij aan de lijn krijgt moet de klant ook kunnen helpen.

Wat kan een klant verwachten van WeesVeilig?

Afspraak is afspraak. Een open communicatie tussen medewerkers en klanten zonder verborgen regeltjes. Daarnaast kan de klant een hoge klantvriendelijkheid verwachten van de medewerkers.

 

Peter over WeesVeilig

Hoe zou jij WeesVeilig omschrijven?

Ik zou WeesVeilig omschrijven als snel, betaalbaar en haalbaar. Een bedrijf met korte lijnen, wat een top product biedt op het gebied van beveiliging en camera’s.

WeesVeilig is een jonge, dynamische organisatie die professioneel werkt naar klanten.

Wat kan WeesVeilig voor de klant betekenen?

WeesVeilig zorgt voor een haalbare veiligheid. Zowel voor de mensen thuis als MKB-bedrijven.

Welke drive moeten de medewerkers binnen het bedrijf hebben?

Binnen WeesVeilig kan iedere medewerker volledig zichzelf zijn. We zijn aan het bouwen met elkaar naar iets met hetzelfde DNA en dezelfde uitgangspunten. Alle neuzen staan dezelfde kant op, van de monteurs tot de binnendienst en buitendienst. Wij willen de klant tevreden te stellen en naar mijn mening doen we daar ook alles aan.

Het is belangrijk om allemaal dezelfde focus te hebben en dat hebben wij. We zijn gewend om standaard maatwerk te leveren. We kijken altijd wat de klant nodig heeft en daar sluiten wij ons op aan.

Wat kan een klant verwachten van WeesVeilig?

Absolute service en vriendelijk contact met de medewerkers.

Bij WeesVeilig zijn we heel klantgericht. Je wordt als klant serieus genomen, we luisteren naar het probleem en daar sluiten we de oplossing op aan. Dit is absoluut servicegericht en mensgericht, door persoonlijk contact met de mens achter de klant.