Ik ben klant bij WeesVeilig

    Ik heb een e-mail van Risco ontvangen. Is deze afkomstig van WeesVeilig?
    Wat voor e-mails kan ik van WeesVeilig ontvangen?
    Hoe kan ik het wachtwoord van het klantenportal wijzigen?
    Ik ga verhuizen. Kan de nieuwe eigenaar van mijn woning het beveiligingssysteem overnemen?
    Ik ga verhuizen. Kan ik mijn beveiligingssysteem mee laten verhuizen?
    Hoe kan ik de telefoonnummers wijzigen die gebeld worden bij een alarmmelding?
    Ik ga op vakantie of ben een langere tijd weg van huis. Moet ik dit doorgeven aan de meldkamer?
    Wat moet ik doen als de app van mijn inbraaksysteem niet werkt?
    Kan ik lege batterijen zelf vervangen?
    Hoe lang gaan de batterijen van mijn beveiligingssysteem mee?
    Kan ik de codes van het inbraaksysteem zelf wijzigen?